יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

לוס אנג'לס - אטרקציות ואתרים מובילים

8 אטרציות ומקומות שהטסים ללוס אנג'לס חייבים לבקר בהם

בעוד שלוס אנג'לס תמיד תיהיה מקושרת לכוכבים, סלבס וסרטים, היא גם עיר תוססת ותרבותית עם מגוון עצום של אטרקציות ואתרי תיירות מהממים. החל מאומנות, גלריות ומוזיאונים ועד לאולפני הצילום ושדרת הכוכבים של הוליווד.
  1. חוף ונציה - Venice Beach : רצועת חוף שאורכה 5 קילומטר. ידועה בשל אמני הרחוב והמופעים המרוכזים שם, אווירה מטריפה לכל גיל. בנוסף לאורך רצועת החוץ תוכלו למצוא המון פאבים ומסעדות.
  2. בית הקברות הוליווד פוראבר - Hollywood Forever Cemetery : בית קברות בו קבורים כמה מכוכבי הוליווד המפורסמים ביותר.
  3. תחנת יוניון - Union Station : נבנה ב1939 ומייצגת אתר היסטורי חשוב בהיסטוריה האמריקנית. תחנת יוניון נחשבת לתחנה המרכזית האחרונה של הרכבת הראשונה באמריקה.
  4. פארק גריפיט' - Griffith Park : הפארק הממשלתי הגדול ביותר באמריקה. משתרע על פני 16,000 דונם ומכוסה בעצי 'אוק' - מקום מרהיב לכל תייר.
  5. אולם המופעים של וולט דיסני - Walt Disney Concert Hall : תוכנן בצורה שהסאונד בו הוא מהמתוחכמים בעולם, שם תוכלו לראות את הפילהרמונית של לוס אנג'לס.
  6. מזיאון ג'יי פול גטי - J. Paul Getty Center : מוזיאון אמנות מהמובילים בלוס אנג'לס וארה"ב בכלל. לאחר הכניסה תסעו 5 דקות ברכבת על מנת להגיע לכניסה. בכל מבנה תמצא תצוגה שונה וניתן למצוא שם אמנות מאת ואן גוך, מונט ועוד. במקום המון גינות ופסלים מהממים שווה להישאר ולהסתכל.
  7. מזיאון המדע קליפורניה - California Science Center : תוכלו לבקר תצוגות מדהימות לכל גיל, המון מתקנים מטריפים ואטרקציות במקום. המוזיאון נודע בשמו הישן כמוזיאון המדע והתעשייה.
  8. אולפני יוניברסל הוליווד - Universal Studios Hollywood : באופני יוניברסל תוכלו לצפות במופעים המדגימים את תעשיית הסרטים, בנוסף ישנם המון מתקנים ואטרקציות במקום שנותנות הרגשה של סרט פעולה. אם תרצו תוכלו לבקשר גם ב-'מאחורי הקלעים' של אולפנים בהם צילמו או אפילו מצלמים סרטים.
אין ספק שמי שבוחר בטיסה ללוס אנג'לס ובא למטרת הנאה (וגם לא!) חייב לבקר באטרקציות ובמקומות האלו. בחלק מהקומות ישנם עוד אטרקציות ואתרים באיזור, כמו באולפני יוניברסל שם תוכלו לכת ולהצטלם עד שדרת הכוכבים והשטיח האדום.

תמונה של הוליווד