יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

טיסות לארה"ב | לאס וגאס


מונית צהובה של ניו יורק

טיסות ללאס וגאס – אינספור אטרקציות ברצועה צרה אחת

לאס וגאס היא תופעה ייחודית: עיר שצמחה בלב מדבר ומרכזת, ברצועה צרה אחת שאורכה כמה ק"מ בלבד, כמה מהאטרקציות היותר נוצצות, ססגוניות ומפוארות מעשה ידי אדם עלי אדמות. אין פלא שמדי יום יוצאות מכל רחבי העולם עשרות טיסות ללאס וגאס וכולן מלאות: בשנת 2012, לדוגמה, עברו בשדה התעופה הבינלאומי של העיר, מק'קארן שמו, למעלה מ- 40,000,000 איש ונרשמו קרוב ל- 528,000 המראות ונחיתות של טיסות ללאס וגאס (שדירגו את מק'קארן במקום השמיני בעולם).
לעולים על טיסות ללאס וגאס ממתינים בעיר למעלה מ- 120,000 חדרים במלונות השונים, שכמה מהם הם מוסדות ידועים בפני עצמם (ואף כיכבו בלא מעט סרטים בזכות הצבעוניות והייחוד שלהם). הבולטים שבהם (על אף התחלופה הטבעית בתחום) הם המיראז', אי המטמון, ונישיאן, MGM גראנד, בלאג'יו, לוקסור, פאריז, ניו יורק ניו יורק וטרופיקנה.
אטרקציות בלאס וגאס
מלון ונישיאן נקרא על שמה של העיר האיטלקית שמציעה כמה מהנופים היפים בעולם – ובהתאם גם המלון המושך אל בין כתליו לא מעט מבין העולים על טיסות ללאס וגאס כולל אטרקציות מרהיבות ברוח האסתטיקה האיטלקית המהפנטת. בין השאר ניתן ליהנות בו משייט בגונדולה (כולל האזנה לשירים נוטפי הרומנטיקה של הגונדוליירים), לשוטט במתחמים המדמים את האווירה בכיכרות הציוריות של ונציה, לבקר בסניפים של שניים מהמוזיאונים המפורסמים בעולם (גוגנהיים ומאדאם טוסו) וכמובן לבקר בקזינו ששטחו 11,000 מ"ר.

מלון אחר המדמה אטרקציה תיירותית נודעת הוא הלוקסור, שכפי שניתן להבין משמו, מביא אל התיירים שעולים על טיסות ללאס וגאס העתקים מרשימים של שכיות החמדה של מצרים: המלון עצמו מעוצב בצורת פירמידה ענקית ונוצצת, בתוכו נמצא ספינקס עצום וכן העתק של קברו של תות אנח' אמון. עוד מציע לוקסור מעליות שנעות באלכסון (!) ואלומת אור שנחשבת לחזקה בעולם ומאירה את קו הרקיע של לאס וגאס (שממילא מתאפיין בבוהק רב) לגובה של לא פחות מעשרה ק"מ.
פארק בארה"ב
הפרנקופילים שבין המגיעים בטיסות ללאס וגאס מוזמנים למלון פאריז, שכמו העיר הצרפתית מתאפיין בעיקר באווירה קסומה. מלון ניו יורק ניו יורק מושך בעיקר צעירים, שנהנים משכפולים מושקעים של לא פחות מ- 15 אתרי תיירות ניו יורקיים ומאחת מההופעות של סירק דה סוליי.

מלון אחר בו מתקיימת הופעה קבועה של סירק דה סוליי הוא הבלאג'יו – שכנראה אין מי שמגיע בטיסות ללאס וגאס ולא צופה במופע המזרקות מסחרר החושים שנערך בפתח המלון לאורך כל שעות אחר הצהריים והערב. המופע משלב מזרקות ענק, תאורה, מוזיקה וכוריאוגרפיה וכדאי לדעת שכמות המים לה הוא זקוק נמוכה במיוחד. אטרקציה נוספת בבלאג'יו היא גן בוטני עשיר.
MGM גראנד הוא לא רק המלון השני בגודלו בעולם נכון לשנת 2013 אלא גם עיר בידור של ממש בהשראת אולפן הסרטים הנודע. סמלו של האולפן, האריה השואג, קרם עור וגידים ורעמה ובמלון תמצאו כלוב אריות מרשים.